tisdag 8 september 2009

080909

Sonny jag älskar allt du gör för mig, du är verkligen den bästa killen jag någonsin haft, och jag hoppas verkligen att jag aldrig kommer förlora dig för du är verkligen mitt allt. Skulle kunna göra vad som helst för dig, du är hur underbar som helst. Hoppas du förstår att du är allt för mig för det är du verkligen, jag är ingenting utan dig och jag hoppas att du förstår att du är den rätte för mig det är dig jag vill leva med i resten av mitt liv. Jag är så jävla lycklig att jag får vara med dig. Jag har aldrig kunna drömma om att de fanns killar som är lika underbara som dig, du är verkligen mer än vad man kan förvänta sig av en kille. Du är så mycket bättre en alla killar jag har träffat. Du ska bara veta hur glad jag är att jag hittade just dig, hade aldrig kunnat drömma om någon så underbar som dig, för det är du verkligen, underbar. Jag kommer aldrig någonsin släppa dig sonny, du gör mig så lycklig och jag har aldrig någonsin varit såhär kär som jag är i dig. Tack för allt du gjort för mig Sonny och jag hoppas verkligen att du förstår att jag vill dela mitt liv med dig, för det vill jag verkligen. Jag älskar dig Sonny Karlsson<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar