onsdag 25 november 2009

Köp en banan då ?

Asså våran lärare är bara för skön, hon bara; tänk om min syster kom hem och hade bott i afrika och hade massa kort på barn som svalt, och sen jag bara; men köp en banan då?. Hahaha asså jag och Evelina skratta tills vi grät haha de va så jävla kul och både jag och evelina behövde verkligen ett skratt :D.

Nu sitter jag hemma hos sonny, han kommer hem runt 5.. segt men längtar som fan :D. Ska väl plugga lite (ornot?), haha kommer ju itne gå när man har en super dator ;). Nej nu ska jag logga in på fejjan, kanske skriver sen ;). De vill ni va ?, jag har så otroligt intressant liv hhaha (not). Aja puss puss älskar dig mest av allt min gullesonny :D.

one step at a time !, dagens låt !, kanske veckans låt också?, och månadens?, kanske årets?, haha aja det är en grym låt man blir både depp och peppad, rekommenderad iaf, gud vad jag tjatar?, pusssssssssssss
BTW, (ett stort btw), haha min kusin Andreas ska gifta sig med sin nu förlovade flickvän Johanna :D. GRATTIS till dom eller vadå?. Är super duper glad för hans skull. Han ska iaf gifta sig i augusti så det är ett tag kvar men ändå grattis grattis :). Jag får vara med i kyrkan men kanske inte festen, men jag är ju bara barn (eller är jag?), vi vet ju inte vilken gräns de tar hehe, men men GRATTIS puss pusssssssssssss
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar