lördag 4 juli 2009

040709

JAG ÄLSKAR DIG!.
De är de bästa orden som kan förklara hur jag känner för dig. Du är allt jag tänker på dygnet runt, jag vill alltid vara vid din sida, jag vet det är knäppt att jag känner så starkt för dig redan nu men vill bara säga sanningen. Du är mitt allt Sonny, bli inte rädd nu men du är verkligen det. Jag kan inte ens beskriva hur jag känner för dig, du är den bästa killen jag någonsin haft, du är verkligen helt underbar, snäll och omtänksam. Jag blir helt stum när du ligger brevid mig i sängen och kollar på mig. Jag vill bara pussa på dig hela tiden och hålla om dig. Och igår va du så himla gullig mot mig, du sa massa bra om mig till dina kompisar och jag blev så himla glad, aldrig någonsin har en kille pratat så bra om mig, den känslan har jag aldrig haft förut, du va så himla stolt över mig. Jag vet inte ens va jag ska skriva mer för inte ens ord kan beskriva hur jag känner för dig. Du är verkligen bäst, jag vill aldrig förlora dig, för du är det bästa jag har. Jag älskar dig Sonny Karlsson <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar