måndag 27 juli 2009

170709

Det var ett tag sen, men har ej haft tid har varit så mycket med Sonny hihi :). Nu är jag iaf hemma efter att ha bott hos Sonny i en vecka, kändes jätte tomt att sova själv inatt. Men iaf så kommer snart Sonny hit och vi ska nog bada sen vet jag inte :).

Du behöver inte glömma för att gå vidare, du behöver inte det, jag kommer ALLTID minnas OSS. Men nu är det som de är jag älskar någon annan, han är det bästa som hänt mig och jag hoppas det varar hela livet för han är helt underbar, något som du kanske va i början men det bleknade. Jag älskar verkligen Sonny, inte dig, snälla förstå, jag vill bara vara lycklig och jag är som lyckligast med Sonny, han är de bästa jag har. Förlåt jag vet att det sårar, men snälla förstå mig ?. Jag har gått vidare, det måste du också göra, hur mycket det än svider, det har snart gått ett år, snälla. Jag kommer inte glömma, och du behöver inte glömma för att gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar