tisdag 11 augusti 2009

110809

hej hopp gummisnopp,
Sonny siter brevid mig och pruttar hahah. Iaf jag har varit med Sonny hela tiden så har inte hunnit skriva men nu har vi kommit på att jag kna skriva fast jag är med han =O. Iaf så ställde vi klockan idag för vi skulle träffa Cassie och Robbe men sedan så ångrade de sig för de skulle göra en sak hehe, men då så åkte vi hem te mig och fick donken av mami hihi mums. Sedan så spelade vi gh sen kolla vi lite på film ohc nu gör vi ingenting typ. Sonny ska iaf sova här ikväll myyyys, vi ska på promenad sen, som vanligt och då kanske vi träffar jessica och johanna, får se om de vill xD. Men men nu ska jag och sonny inte göra någonting, hör av er om ni vill ses eller nåt =). Älskar dig Sonny även fast det blir varmt när du kramar mig på natten, du är de bästa som hänt mig förlåt för att jag är lite kall mot dig ibland, jag vet själv hur det känns, men jag försöker bättra mig, för du är mitt allt och jag vill aldrig någonsin mista dig. now and forever 020709<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar