söndag 13 juni 2010

Börja blogga igen ?

Hej allihopa!
Jag tänkte börja blogga igen .. och jaa jag vet hur många gånger har man inte hört det !?. Men nu har jag fått låna älsklingens dator under sommaren och sen ska jag få en ny data när skolan börjar igen så jag ska försöka skriva en gång om dagen.
Idag vaknade jag iaf upp hemma hos älsklingen vi mös sedan gick vi upp och käka frukost sen tog jag mig en dusch och målade mina naglar. Efter det åkte jag ner på stan för att köpa regnställ med mamma och det var svindyrt 800 kronor gick det på och det va typ de billigaste vi kunde hitta :O. Efter det så åkte jag hem och har nyss tagit mig ett bad och imorgon så börjar jag jobba. Är faktiskt inge nervös hehe. Men de ska bli skönt att börja jobba så man kan få sina pengar ><. Men men just nu så kollar jag på film på 3:an och ska snart sova för jag måste gå upp klockan 7 imorgon :D.
Älskar min sonny mest av allt <3<3<3
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar