måndag 28 juni 2010

Nervös

Är nervös för imorgon blir det att sätta in tandställningen :O. Som jag väntat så jag är ganska pepp också .. efter att ha väntat i 5 år liksom :). Men nu är det äntligen dags !!.

Idag har varit en jobbig dag minst sagt. Först så kunde jag inte sova så klockan 5 gav jag upp och gick och duschade sedan så var det iväg te jobbet och jobba i 8 timmar. Sedan banken i några timmar för de var ju en helvetelse lång kö!. Men efter det så åkte vi hem och badade, super skönt !. Nu tar jag det bara lungt och jag och ballen ska kolla på film ikväll ... vilket är snart för jag måste ju gå och lägga mig någon gång också hehe :). Men jag hoppas verkligen att de går bra imorgon och att sonny kommer hit för jag kommer säkert ha ont i morgon kväll och då vill jag ju ha honom här :). Aja snart äre ett år mellan mig och sonny, på fredag faktiskt :). Älskar dig jätte mycket :).

PS: zeldaxlove64 på youtube ÄGER!

xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar