söndag 27 juni 2010

Räcker lönen ?

Måste skriva en lista på saker som jag ska köpa när jag får min lön hehe så jag inte slösar allt för mycket :)

1. Mobil + minneskort = 2000 kronor
2. Pengar till resan till Göteborg = 2000 kronor
3. Shoppa kläder, underkläder, smink + parfym = 3000 kronor
TOTALT = 7000 kronor alltså så har jag 3000 kronor kvar som jag ska försöka spara men bara för att jag ska kunna hålla det lite så säger vi att jag kommer ha 2000 kronor kvar när sommaren är slut :D. Eftersom jag ska köpa saker till när jag börjar skolan imorgon så måste jag ju ha lite till det men jag vill ju inte slösa allt för mycket på det men jag hoppas att jag ska kunna hålla det lite hehe :). Pengar försvinner ju innan man ens hinner blinka :/. Men mobilen är ett måste eftersom min mobil faller isär hela tiden och resan till Göteborg... Jag behöver ju inte shoppa allt för mycket, det som jag verkligen verkligen behöver shoppa är underkläder :). Så de ska jag nog iaf skämma bort mig lite med och lägga en tusing... parfym är ju inte jätteviktigt de behöver jag ju iofs inte köpa men vi får se... men mobil, resan och underkläder är ett MÅSTE!.

Aja tillbaka till verkligheten :). I torsdags var jag hemma hos sonny och åt sedan festade han och jag va på löga med några kompisar :). Sedan gick vi hem till skälby med Jessica och Poffe och vi kollade på film te assent... iaf jag, jessica och sonny :). Klockan var typ 6 när vi somnade och då hade jag alltså varit uppe i 24 timmar i sträck... Men sedan åkte vi hem te mig och var här sedan åkte sonny hem och jessica och andreas kom hit och vi tog de lungt och spelade kort oså. Sen på lördagen, alltså igår så åkte jag hem till sonny och han spelade och jag gjorde inget... de va lite tråkigt men men. Sen sov vi och idag så kom sonnys släkt och firade han eftersom han fyllde 18 år i torsdags :). Sen åkte jag hem när jessica och hennes mamma kom och hämtade cykeln som hamnade på skälby heheh. Så efter det har jag inte gjort någonting bara legat i sängen för jag försöker bli frisk till imorgon för då ska jag jobba sedan ska jag ner på stan och ta kort och fixa bankkort ... så de va ett papper som jag och mamma skulle leta rätt på så de kanske är dags att börja leta efter det nu men aah jag ska försöka skriva igen snart hehe :)
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar