torsdag 4 juni 2009

040609

Var på UM idag, det gick väl okej, men det va lite pinsamt när de frågade när jag senast hade haft sex haha xD. Sen jaha så du har pojkvän, haha neej ?. Aja får hoppas att jag inte har något fel, men det trodde hon ju inte så :).
Efter UM så gick jag och Hyle hem te mig och tog de lungt, just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska te skolan sen efter lunch och vi har två lektioner tror jag, skööönt !. Sedan ska jag hem igen och bara tat lungt :).

Tankar som går runt i mitt huvud, va är kärlek?, är kärlek bara sex?. Jag är helt lost nu förtiden vet ej va jag vill ha, vet inte om jag vill ha något?. Jag vill bara vara lycklig men kan jag vara det själv?. Det är så svårt, jag kämpar på, en dag kanske nån står där framför mig?. Det är snart två år sedan, sedan dina läppar mötte mina och jag fick min första kyss. Det är helt sjukt hur fort det går, det känns som om det var igår vi satt där och kollade på varandra. Vi har förändrats mycket på senaste tiden och jag vet att du ej vill ha något med mig att göra, det känns tungt i bröstet att det vart såhär. Men nu är det så och jag kan inte göra något åt saken bara leva vidare.
DAGENS LÅT; cobra starship - kiss my sass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar