torsdag 18 juni 2009

180609

Jag glömde skriva igår sorry, men igår va de en soft dag. Jag och Jessica låg och glassade på min altan hela dan, jag låg och läste för henne heheh. Sedan så drog vi te kalle och gjorde typ inget, men tillslut så satte de på hostel, men den suger i början för de är så jävla mycket porr hahahah. Iaf vi såg inte klar den för vi drog hem te jessica för hon skulle diska hehe. Iaf när hon diskat klart så drog vi vidare hem te mig och va hemma hos mig runt halv 12, och då fixade vi in en madrass te niklas rum där vi skulle spendera natten hehe ^^. Vi satt vid datan ett tag sedan låg jag och läste lite för jessica innan det var dags att slokna, när jag låg och messade med jocke, hehe sry ^^. Men iaf idag så läste jag sen åt vi frukost sedan kollade vi på wallander, den nyaste. Sedan drog hon och Alicia till Jessica och jag stannade här för att plocka undan och just nu gör jag inget speciellt. sitter och lyssnar på musik och pratar med Jocke ska väl snart lägga mig och läsa ut boken som heter, tillsammans det är fan den bästa boken jag läst, började läsa den igår hehe :D. Nej men kanske skriver senare
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar