söndag 21 juni 2009

210609

Man är bra sliten idag men jag har iaf nyss lyckats tagit mig in i duschen, som var hur skönt som helst. Vi festade hela natten igår typ, asså vi försökte sova men de gick inte så bra, den ända som sov va fan fredda som låg i forsterställning och snarkade hahahah :). Det var ju lite trångt de va 6 st som sov på 3 madrasser xD. Kvällen igår va väl ganska lyckad förut att vi lyckades ha sönder en list och så ett glas men jag tyckte det va trevligt ändå :). Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Har köpt mina efterlängtade böcker idag hihi. Har inte orkar läsa idag men de får bli imorgon :D. Hmm nå mer jag har på hjärtat?. Funderade lite på livet idag, de här är första sommaren jag är ensam på länge, det känns skönt men samtidigt så kmr jag inte ihåg hur det är att vara själv och de kanske är lite skrämmande?. Jag måste ju lära mig att vara själv och hittils har det gått underbart bra :D. Ja de känns ju som om man saknar nåt i sitt liv men det kommer väl?, får man hoppas :). Nej de är skönt att vara singel och jag får göra som jag vill och känner för. Btw snart börjar hanibal raising eller hur de stavas?, tänkte kika på den jag är ju ända barnet hemma idag och resten av veckan så jag kan välja att sova i 3 rum, hmm undra vilket? jag får väl gå runt och testa sängarna och se vilken som är skönast. Heheh ni kan väl messa eller nåt om ni känner fört.
xox/slitnacarro ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar