söndag 28 juni 2009

290609

I lördags vann min bror Västerås vardagshjälte = 20 lax, fan va najs te han grattis bror :)
Idag vaknade jag upp klockan 7 och städade min brors rum, sedan så for jag och mamma iväg te örebro, och stannade i ungefär en timme, sedan åkte vi hem efter att alicias lag förlorat kvaten. Jag mådde SKIT på vägen hem, höll på och spy och grejer. Men när jag kom hem tog jag de lungt i några timar, sedan tog jag en dusch innan jag drig vidare te sonny, som hade kommit hem fråb P&L. Men iaf vi gjorde inget speciellt, bara kollade på film och tog de lungt :). Imorgon blir det tandläkaren och laga ett hål, sedan kanske jag ska träffa sonny :). Får se. Ska nog sova snart för måste upp 8 imorgon :D. Aja puss på dagen, speciellt på dig baby ;)<3

xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar