lördag 6 juni 2009

060609

Härligt sveriges nationaldag idag hehe, det va för 2 år sedan jag och melissa hoppade på en buss för vi trodde det va sebbe hahahahah. Tänk att de har gått 2 år :|. Det är helt sjukt, hehe.
Aja igår så gick jag te gårn en stund sedan åkte jag och hyle till viksäng och typ va pissed off, aja vi åkte hem nästan lika snabbt ^^. Och då gick vi in på min brors fest och haha de va en kille som kollade in hyle som fan de va lite kul. Aja sedan när alla hade gått så la jag och hyle oss i niklas säng och vi råka somna hahah sen när vi vakna till liv igen va klockan runt två och då drog hon vidare hehe :).
Idag vaknade jag tidigt för mamma skulle köpa kläder och skor te mig. De blev två par skor, en tunika och en klänning till min brors student :), plus strumpbyxor. Kom hem för ett tag sedan iaf snart ska jag käka, sedan blir det upp till moster och färga hennes och mammas hår, jag är ju för grym ^^. Just nu sitter jag i min nya tunika och längtar efter att ta på mina nya sköna skor, har aldrig haft så sköna skor, de är underbara :). Sedan efter att jag har färgat håret på dem ska jag nog vidare på fest med hyle, de blir mys, messa vettja ;)
Dagens låt; oh boy - miss li

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar