fredag 5 juni 2009

050609

Gud va snäll min bror är, han skickar ut mig när han ska ha fest, så jaa jag får väl sitta på trottoaren hela kvällen, roligt. Har faktiskt ingen aning va jag ska göra. Just nu så sitter jag och övar på en låt som vi ska sjunga på skolavslutningen. Vi insåg idag att de var vår sista fredag på rönnbyskolan, tänk det är snart slut, snart slut på helvettet, åååh längtar sönder hahaha. Låten är ganska sorlig men den är bra, haha min mamma började gråta när hon läste texten hahah aaaw mamma då hihi ^^. Nej men ärligt va ska man göra ikväll :/?. Vill fan inte åka te faster det är ju fett med tråkigt så de blir väl att sitta ute hela kvällen, själv eftersm alla ska jobba på gården :/. Aja de blir väl jätte kul ^^. Sov hos jessica inatt, vi hade filmkväll med malin, hyle och amanda, och melwin juckade på amanda vilket vi tyckte var hysteriskt roligt hahaha. Kanske skriver senare xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar