tisdag 30 juni 2009

300600

Igår byggde vi pool, jag va grymast för jag är så grymt stark haha ;). Men sedan så tog jag en dusch och fixade mig det tog ungefär en halvtimme, sedan drog jag te bussen för att åka hem te sonny. När jag väl var framme hemma hos han så kollade vi på film och bara mös hehe :). Sedan vid elva åkte jag hem och vi träffade på Andre vid bussen hehe. Så vi sa hej men sedan så kom min buss så då åkte jag hem och de va några äckliga killar som äcklade sig helt enkelt hahah, jag nästan sprang av bussen när vi väl var framme vid stan. Sedan så när jag va hemma tog jag en macka sedan satt jag vid datan tills jag gick och la mig och sov.
Idag vaknade jag ungefär vid 12 jag gick upp drack ett glas jouice och sedan tog jag en macka så satte jag mig vid tv;en en stund sedan så började jag och bror med att fylla på vårann pool, så ska nog bada mot kvällen hehe. Får se vad som händer mer idag. Längtar till power meet det kommer bli grymt kul. Pusss!
bilden är på sonny och andre hahaha sötaaa ;).
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar