torsdag 4 juni 2009

040609

Hemma från skolan nu, och de blir filmkväll hemma hos jessica idag, mys!. Det blir väl att slagga över där också. Det är inte direkt många som ska vara med det är Andreas, Jessica, Malin, Ida och jag men det blir mysigt hihi :D. Vet inte va vi ska kolla på men hoppas de blir nån läskig, som typ HOSTEL är på det humöret idag hehe läskigt !. Men jag är glad ändå hihi :D. Hmmm de blir nog sista gången man får sova hos jessica på en vardag när vi går på rönnbyskolan, sorligt men ändå SKÖNT!. Att få slippa den skolan äntligen har velat sluta på den sen 6;an men jag har stått ut, jag är mäktigt stolt hihi :). Vet inte va jag ska skriva mer?. Hahaha lyssnar på Her father's song -FM static. Den är riktigt fin, man blir nästan tårögd. Ajusste jag kom på en sak hehe jag fick ta emmas bild DAGS ATT VAKNA, så nu hänger den över min säng, den passar perfekt, tack emma :). Nej jag skriver senare hihi xox/Kinkigacarro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar