onsdag 24 juni 2009

240609

Hej hopp, idag vaknade jag vid 10, och gick upp ohc åt frukoast med jonathan och alicia. Sedan så drog jag iväg och jobbade i ungefär 2 timmar, var hur jobbigt som helst i den här värmen. Men iaf sedan så lagade alicia mat så har nyss ätit de blev hamburgare hehe. ASMÄTT nu :D. Men de va fan bra att jag jobbade idag för man får ju motion hehehe ^^, man måste se något posetivt i saken :). Men ja nu ska jag nog lägga mig och läsa min bok, har inte orkat men tänkte läsa ut den iag, för senare ikväll tänkte jag städa mitt och alicias rum eftersom hon ska vara borta te söndag :D. Min bror Patrik är också borta te söndag så jag kan vara i två rum. Men iafnu sitter jag vid mammas nya data som hon köpte i förrgår tror jag, den är ganska soft, den är bärbar och skön :). Men iaf ska nog städa undan i köket nu innan mamma kommer hem. Sedan ska jag lägga mig och läsa.
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar