torsdag 25 juni 2009

250609

idag gick jag upp klockan 7 :, haha sen åkte jag hem te felicia var där tio i 8. Var asstolt för att jag kom innan. Iaf vi drog till vallby och delade ut massa reklamblad sedan så såg vi en pool, så vi var ju tvugna att vara lite busiga, jag menar man kan ju inte vara mammas lilla flicka jämt?. Så vi beslöt oss för att ta ett dopp. Men efter ett tag när vi delat ut all reklam så gick vi tillbaka, och tog ett till dopp, och då hade jag sönder deras stege haha men vi kom inte upp så hade jag ner den, och jag som trodde att jg va asduktig som hade fått ner stegen haha jag hade ist haft sönder hela skiten :. Men iaf sedan drog vi hem te mig och kollade på film och latade oss, vi käkade lite glass också. Sedan så drig hon hem och jag tog en dusch sedan så satt jag vid datan, sedan kom mamma hem och då satt vi och prata och jag åt lite mat, sedan beslöt hon mig för att ge en 500dring från ingenstans, för att jag skulle köpa nya sommarkläder haha. Men sedan så fönade jag håret sedan drog jag te felicia och plattade håret och just nu sitter jag och väntar på att felicia ska bli klar sedan ska vi gå te bussen som går om 10 min, hoppas vi hinnner hehe. Vi ska iaf te cityfestivalen hihi. Skriv mess om ni ser de här vettja. HÖRS!
xox/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar