lördag 13 juni 2009

130609

Har inte skrivit på några dagar nu, sorry :/. Men iaf vi kan börja med att berätta kort om de dagarna jag inte har skrivit.
TORSDAG: Gick ut nian, vi sjöng på avslutningen, det gick bra jag grät inte nånting inte ens en liten tår, men jag fick tårar i ögonen men inget annat hehe stolt. Iaf sedan var det fika hemma hos mig med en liten del av släkten. Sedan var det på stan och sen käkade vi på boff house, vet ej hur de stavas. Iaf efter det köpte jag present till min bror. Sedan åkte jag hem te jessica och vi festade hehe. Sedan så blev det ut i skogen och festa, och jag snusade för första gången och jag spydde inte, stolt igen haha ^^. Sedan så åkte jag hem och sov runt klockan 1.
FREDAG: Brors student, så vi gjorde oss i ordning och åkte te rudbeck sedan så gick vi på stan och kollade när de åkte. Sedan var det hem med hela tjocka släkten vi åt och fika och hade trevligt. Senare på kvällen åkte jag te Kalle och typ alla kom dit, hehe sedan drog vi ut en stund och gjorde inget speciellt sen drog jag hem runt 1.
Idag har de inte hänt någonting är lite bakis och ska snart duscha sedan ska jag nog spela kort med min bror och hans tjej och bara vara hemma och kolla på film och så :). Trevligt. Skriver senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar